torsdag 18. april 2013

La det bli vår!


Akkurat nå vil jeg ha vår mer enn noe annet, og litt rosa i 
sofaen er nok til at jeg får vårfølelsen inne. At endelig solen 
tittet frem igjen i går var heller ikke feil.




foto © elisabeth heier


Det jobbes for fullt i huset vårt, og her hjemme blir naturlig nok roligere
 på interiørfronten. Men jeg klarer ikke la det helt være, det er tross
alt her vi bor - frem til midten av juni. Som jeg gleder meg!
På Instagram poster jeg flere bilder fra renoveringen,
@elisabeth_heier om du vil følge med ;) 


Tusen takk for tips til kjøkkenet,
det er så nyttig å høre andres erfaringer.


Fin torsdag!






A hint of pink in my livingroom
was the perfect detail now that the spring
seems to be here. Love it!




15 kommentarer:

  1. Nydelige bilder :)
    Nå er det litt vår her nord og, asfalt på veiene og en meter snø i hagen ;) Hatt mange soldager i det siste og det hjelper på :D
    Fin dag til deg
    klem Tove ♥

    SvarSlett
  2. Så utrolig vackert!! Klem Alice

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder!!
    Klemmer Elisabeth ;-)

    SvarSlett
  4. Preciosa tu salón. Prendada me has dejado ;-)

    SvarSlett
  5. Deilige solstråler og litt rosa i sofa'n er sikre vårtegn ja, herlig ♥

    SvarSlett
  6. Vår er H E R L I G !!!
    Nydeige bilder, som alltid =)

    ...grier dere å holde sofaen hvit med små barn btw?
    (ser etter sofa nå, veeeldig usikker på fargevalg. Lys, mellomgrå, mørk grå..)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det går ganske greit med hvit sofa, men hadde nok ikke gått om
      trekket ikke var vaskbart. Det er ett must!

      Ikea er greit sånn : )

      Klemmer

      Slett
  7. ah..skriveleifer så det holder her, ser jeg :) haha.. men du forsto vel hva jeg skrev :D

    SvarSlett
  8. Ljuvliga pioner!
    OCH ljuvliga vår!
    Underbart fräscht. Love it!

    Kram
    /A

    SvarSlett
  9. How beautiful! You are right, that delicate light pink is perfect for the spring! :)

    SvarSlett
  10. Nydelege bilder☺
    Rosa er ein ordentleg vår farge☺

    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  11. Veldig fint og vårlig. Og så herlig med peoner. Blomster jeg virkelig forbinder med varmere dager og sol,

    Klem Kirsti

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger
igjen noen ord hos meg ♥
Det gjør meg glad!